OT - Vanocni prani

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Prosinec 24 21:21:16 CET 2022

Připojuji se s přáním pohody, zdraví a trochy toho štěstíčka.

https://kizarm.github.io/math/sound/index.html
Sice to není gadget, ale nevěřili byste, co to dalo práce a přitom je to
taková blbost.
Pokud máte hudební sluch, nenadávejte mi, ono to rovnoměrně temperované
ladění zní dost nepřirozeně, je to generováno software bez jakékoli
korekce. Schválně, kdo pozná co to hraje, když mačkáte tlačítko Test
opakovaně ? Tedy v případě, že to hraje, je to hodně experimentální.

Mrazík