RE: Doporučte USB over ethernet

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Prosinec 19 15:17:20 CET 2022

https://www.linux-magazine.com/Issues/2018/208/Tutorial-USB-IP
Mam to tu v zalozce uz dlouho, al ejeste jsem to nestihl odzkouset. Chystam
se odstehovat server z nevhodnho mista, a potrebuju prepojit jinam DVBT2
receivery
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: pondělí 19. prosince 2022 12:51
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Doporučte USB over ethernet

Dobrý den všem,
mějme USB 2 zařízení, které dokáže plně využít těch 480 Mbit. A je potřeba
ho připojit na větší vzdálenost, navíc v průmyslovém prostředí.

Doporučte prosím nějakou krabičku, do které by se zapojilo a na PC by pak
nějaký driver udělal virtuální USB. Už jsem to jednou našel asi před půl
rokem, ale naše technická podpora link ztratila a teď nic kupodivu nem;žu
najít. Nacházím jen samé redukce USB kabelu na RJ aUSB síťovky.
Občas USB over IP, ale do 12 Mbit, nebo rychlost neuvedena, ale se 100 Mbit
eth.

Nebo kdyby na to byl nějakej SW, co by se pustil na nějakém malém
průmyslovém PC, nebo něco takového?

Díky,
PH