Re: Doporučte USB over ethernet

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Prosinec 19 15:14:12 CET 2022

Zdravím,

a děkuji za referenci. Na Silex máme kladné ohlasy, jen s tím nejdou
některé klíče (tedy když se má spouště SW chráněný USB klíčem a ten je
někde za Ethernetem. Skladem toho máme plno, rád zapůjčím k vyzkoušení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby