USB kabel

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 15:15:12 CET 2022

Musím se podělit s jednou zkušeností . Potřebuji něco napsat pro procesor
ATMEGA  2560, samozřejmě přes Arduino.  Desku jsem připojil k PC přes kabel
s konektorem Micro -USB -B a nedělo se nic.  Na desce je převodník CH340, a
protože mám pár samostatných převodníků, jeden jsem vyzkoušel, ( přes jiný
kabel - nemá to USB micro) abych ověřil funkčnost driveru. Fungovalo to.  S
tou deskou s 2560 se ani nevytvořil ve správci zařízení žádný nový sériový
port. Zkusil jsem tedy jiný kabel  a ten fungoval. Chtěl jsem zjistit, co
je tomu prvnímu kabelu, který by mi délkou lépe vyhovoval, a zjistil jsem,
že v konektoru USB -A, co se strká do PC,  vůbec nejsou ty vnitřní
kontakty, je tedy jen na nabíjení.  Takže jsem si docela naběhl...

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW