OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 19 11:50:35 CET 2022

Dobrý den,

objednal jsem vánoční dárek s doručením přes zásilkovnu a už je to 10 dní a
nic nedorazilo- mělo to přijít na místní odběrné místo v obchodě. Podle
sledování zásilky je to už 9 dní na místním doručovacím depu ve Svitavách.
Volal jsem už 4 x na jediné číslo, které se dá najít, a tam je jen robot,
který slibuje, že zásilku dohledají a zavolají, ale nic se neděje.  Dnes
jsem vyplnil reklamační formulář a odpověď je, že na vyřešení reklamace
mají 30 dní.  Nemáte nějaký trik, jak se k nim
dovolat na živého člověka ?  Ten robot sice nabízí přepojení na operátora,
ale hned řekne, že se to bohužel nepodařilo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW