<div dir="ltr">DobrĂ˝ den,<div><br></div><div>objednal jsem vánoÄŤnĂ­ dárek s doruÄŤenĂ­m pĹ™es zásilkovnu a uĹľ je to 10 dnĂ­ a nic nedorazilo- mÄ›lo to pĹ™ijĂ­t na mĂ­stnĂ­ odbÄ›rnĂ© mĂ­sto v obchodÄ›. Podle sledovánĂ­ zásilky je to uĹľ 9 dnĂ­ na mĂ­stnĂ­m doruÄŤovacĂ­m depu ve Svitavách.  Volal jsem uĹľ 4 x na jedinĂ© ÄŤĂ­slo, kterĂ© se dá najĂ­t, a tam je jen robot, kterĂ˝ slibuje, Ĺľe zásilku dohledajĂ­ a zavolajĂ­, ale nic se nedÄ›je.  Dnes jsem vyplnil reklamaÄŤnĂ­ formulář a odpověď je, Ĺľe na vyĹ™ešenĂ­ reklamace majĂ­ 30 dnĂ­.  Nemáte nÄ›jakĂ˝ trik, jak se k nim </div><div>dovolat na ĹľivĂ©ho ÄŤlovÄ›ka ?  Ten robot sice nabĂ­zĂ­ pĹ™epojenĂ­ na operátora, ale hned Ĺ™ekne, Ĺľe se to bohuĹľel nepodaĹ™ilo. </div><div><br clear="all"><div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">Zdravi<br>Jirka SloupenskĂ˝ Â OK1MWW</div></div></div></div>