<div dir="ltr">DobrĂ˝ den,<div><br></div><div>objednal jsem vánoÄŤnĂ dárek s doruÄŤenĂm pĹ™es zásilkovnu a uĹľ je to 10 dnĂ a nic nedorazilo- mÄ›lo to pĹ™ijĂt na mĂstnĂ odbÄ›rnĂ© mĂsto v obchodÄ›. Podle sledovánĂ zásilky je to uĹľ 9 dnĂ na mĂstnĂm doruÄŤovacĂm depu ve Svitavách. Volal jsem uĹľ 4 x na jedinĂ© ÄŤĂslo, kterĂ© se dá najĂt, a tam je jen robot, kterĂ˝ slibuje, Ĺľe zásilku dohledajĂ a zavolajĂ, ale nic se nedÄ›je. Dnes jsem vyplnil reklamaÄŤnĂ formulář a odpověď je, Ĺľe na vyĹ™ešenĂ reklamace majĂ 30 dnĂ. Nemáte nÄ›jakĂ˝ trik, jak se k nim </div><div>dovolat na ĹľivĂ©ho ÄŤlovÄ›ka ? Ten robot sice nabĂzĂ pĹ™epojenĂ na operátora, ale hned Ĺ™ekne, Ĺľe se to bohuĹľel nepodaĹ™ilo. </div><div><br clear="all"><div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">Zdravi<br>Jirka SloupenskĂ˝  OK1MWW</div></div></div></div>