<div dir="ltr">Dobrý den,<div><br></div><div>objednal jsem vánoční dárek s doručením přes zásilkovnu a už je to 10 dní a nic nedorazilo- mělo to přijít na místní odběrné místo v obchodě. Podle sledování zásilky je to už 9 dní na místním doručovacím depu ve Svitavách.  Volal jsem už 4 x na jediné číslo, které se dá najít, a tam je jen robot, který slibuje, že zásilku dohledají a zavolají, ale nic se neděje.  Dnes jsem vyplnil reklamační formulář a odpověď je, že na vyřešení reklamace mají 30 dní.  Nemáte nějaký trik, jak se k nim </div><div>dovolat na živého člověka ?  Ten robot sice nabízí přepojení na operátora, ale hned řekne, že se to bohužel nepodařilo. </div><div><br clear="all"><div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">Zdravi<br>Jirka Sloupenský  OK1MWW</div></div></div></div>