RE: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Prosinec 19 12:15:07 CET 2022


Řekni do toho telefonu slovo: „Operátor“ a přepojí tě to na člověka. Ale mezi námi, ten ti stejně nepomůže 😊 Jenom něco naslibuje, ale stejně to bude k ničemu.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601
http://www.clexpert.cz<http://www.clexpert.cz/>, http://www.zahradniksebavi.cz<http://www.zahradniksebavi.cz/>
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Monday, December 19, 2022 11:51 AM
To: HW konference <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Zásilkovna - nedoručená zásilka

Dobrý den,

objednal jsem vánoční dárek s doručením přes zásilkovnu a už je to 10 dní a nic nedorazilo- mělo to přijít na místní odběrné místo v obchodě. Podle sledování zásilky je to už 9 dní na místním doručovacím depu ve Svitavách.  Volal jsem už 4 x na jediné číslo, které se dá najít, a tam je jen robot, který slibuje, že zásilku dohledají a zavolají, ale nic se neděje.  Dnes jsem vyplnil reklamační formulář a odpověď je, že na vyřešení reklamace mají 30 dní.  Nemáte nějaký trik, jak se k nim
dovolat na živého člověka ?  Ten robot sice nabízí přepojení na operátora, ale hned řekne, že se to bohužel nepodařilo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20221219/256633c2/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list