RE: OT Zajímavý způsob manipulace recenzí na Ebay?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 19 09:16:28 CET 2022

Spíš na základě negativních recenzí účet zrušil eBay, ještě bych doporučil
požádat vrácení peněz, pokud to šlo přes PayPal, nebude s tím problém.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Monday, December 19, 2022 12:34 AM
To: HW-list <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT Zajímavý způsob manipulace recenzí na Ebay?

Dobrý den všem,
před nějakým časem jsem se tu ptal, na co si dát pozor ohledně nákupů na
Ebay.

Cílem bylo koupit boty, které v mojí velikosti normálně stojí cca 500 eur a
viděl jsem u nějakého Francouze za 170, recenze dobrý. Objednal jsem, dlouho
nic, mezitím se mu tam objevovaly recenze od lidí co si koupili stejný boty
a že OK. Už jsem si říkal, že to snad krade v obchodě a teď ho zatkli:-) Pak
vyšel na Idnes nebo Novinkách článek o "epidemmi lenosti ve Francii" - hm,
to by mohlo bejt ono. Tak jsem mu napsal, co jako je.
Až asi po něco přes 20 dnech odesláno. Za pár dní dorazily.
Jsou fejkový, s viditelnými rozdíly od rozmazaného plastu okolo okýnka do
vzduchového tlumení, až po chybějící dírky na tkaničky. Nafotil jsem a že
jako napíšu recenzi, co si za rámeček nedá.
Ale ouha, obchod pozastaven a recenze nejde psát.
Takže myslím, že týpek třeba prvním 5 zájemcům prostě koupil v obchodě boty
po 500 eurech, počkal až napíšou recenze, zbytku poslal fejky koupený z číny
po 90 E a pozastavil obchod. Za nějakej čas to zase zopakuje.

Ve finále to není zas tak hrozný, zaplatil jsem cenu luxusních skejtových
bot, očekával luxusní basketbalový boty se 70 % slevou, ve kterých bych na
skejtu nejezdil... a dostal jsem luxusní skejtový boty, takže "to sice není
ono", ale užitná hodnota je vlastně větší:-) (koho zajímá co že za nesmysl
jsem si koupil, tak
https://sectionstore.cz/produkt/jordan-4-retro-military-black )

PH