OT Zajímavý způsob manipulace recenzí na Ebay?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 00:34:06 CET 2022

Dobrý den všem,
před nějakým časem jsem se tu ptal, na co si dát pozor ohledně nákupů na
Ebay.

Cílem bylo koupit boty, které v mojí velikosti normálně stojí cca 500
eur a viděl jsem u nějakého Francouze za 170, recenze dobrý. Objednal
jsem, dlouho nic, mezitím se mu tam objevovaly recenze od lidí co si
koupili stejný boty a že OK. Už jsem si říkal, že to snad krade v
obchodě a teď ho zatkli:-) Pak vyšel na Idnes nebo Novinkách článek o
"epidemmi lenosti ve Francii" - hm, to by mohlo bejt ono. Tak jsem mu
napsal, co jako je.
Až asi po něco přes 20 dnech odesláno. Za pár dní dorazily.
Jsou fejkový, s viditelnými rozdíly od rozmazaného plastu okolo okýnka
do vzduchového tlumení, až po chybějící dírky na tkaničky. Nafotil jsem
a že jako napíšu recenzi, co si za rámeček nedá.
Ale ouha, obchod pozastaven a recenze nejde psát.
Takže myslím, že týpek třeba prvním 5 zájemcům prostě koupil v obchodě
boty po 500 eurech, počkal až napíšou recenze, zbytku poslal fejky
koupený z číny po 90 E a pozastavil obchod. Za nějakej čas to zase zopakuje.

Ve finále to není zas tak hrozný, zaplatil jsem cenu luxusních
skejtových bot, očekával luxusní basketbalový boty se 70 % slevou, ve
kterých bych na skejtu nejezdil... a dostal jsem luxusní skejtový boty,
takže "to sice není ono", ale užitná hodnota je vlastně větší:-)
(koho zajímá co že za nesmysl jsem si koupil, tak
https://sectionstore.cz/produkt/jordan-4-retro-military-black )

PH