Re: OT Zajímavý způsob manipulace recenzí na Ebay?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 19 12:44:14 CET 2022

Placeno kartou. Ale mám za to, že specielně na padělky má Ebay
mechanizmus vrácení peněz, jen je nutno doložit videem zničení objektu:-)
Mám s tím trochu dilema, i když ne tak velký, jako před lety nějaká
slečna, co si koupila falešný drahý housle a chtěla jen slevu, že jinak
hrajou výborně, musela je zničit.

PH