BMS, BLE a Linux

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 15 21:22:53 CET 2022

Nebylo by lepší na to jít od lesa, odpojit BT a komunikovat přes RS232 nebo RS485? Osobně si myslím, že minimálně přes RS232 půjde na linuxu krásně komunikovat, možná na to bude někde na Git hubu i hotová aplikace.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, December 15, 2022 8:33 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: BMS, BLE a Linux

Mám tento BMS.

https://www.mivvyenergy.cz/cs/pro-clanky-lifepo4/60-balancer-bms-4s-lifepo4-60a-32v-smart-bluetooth.html

Pomocí telefonu (Android) a aplikace "xiaoxiang" ho dokážu nastavit. Ale chtěl bych z toho pravidelně vyčítat hodnoty přes RPi resp. OrangePi.

Nejdříve mi to v Linuxu nešlo sparovat až jsem přišel na to, že se to neparuje (stejne jako v telefonu), protože je to zařízení BLE... Nechci po tom nic extra jenom vyčíst napětí, proudy a ty si o pak nekde uchovávat pro další zpracování. Třeba mají koloběžky (kdyz je tu o nich obcas rec) něco podobného a je na to nějaký nástroj pro monitorování (nemyslim kompletní aplikaci s GUI jako je ta v telefonu, ale jednoduchý nástroj pro terminal v Linuxu co vyplivne tech par hodnot, ktere me zajímají).

Děkuji
MG