BMS, BLE a Linux

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 20:32:55 CET 2022

Mám tento BMS.

https://www.mivvyenergy.cz/cs/pro-clanky-lifepo4/60-balancer-bms-4s-lifepo4-60a-32v-smart-bluetooth.html

Pomocí telefonu (Android) a aplikace "xiaoxiang" ho dokážu nastavit. Ale
chtěl bych z toho pravidelně vyčítat hodnoty přes RPi resp. OrangePi.

Nejdříve mi to v Linuxu nešlo sparovat až jsem přišel na to, že se to
neparuje (stejne jako v telefonu), protože je to zařízení BLE... Nechci po
tom nic extra jenom vyčíst napětí, proudy a ty si o pak nekde uchovávat pro
podobného a je na to nějaký nástroj pro monitorování (nemyslim kompletní
aplikaci s GUI jako je ta v telefonu, ale jednoduchý nástroj pro terminal v
Linuxu co vyplivne tech par hodnot, ktere me zajímají).

Děkuji
MG