BMS, BLE a Linux

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 16 16:51:18 CET 2022

To je myslím dobrá rada. BT na Linuxu je peklo, kdysi jsem to pro někoho
dělal a už nikdy. Byly tam problémy s kompatibilitou, nějak se muselo
čarovat s oprávněním a v neposlední řadě se do toho pletla služba
ModemManager, která je v Debianu default zapnutá. Vřele doporučuji jí
vypnout, dělá problémy na všech sériových portech.

Mrazík