teplota sucheho ladu v krabici

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Prosinec 15 11:26:46 CET 2022

Já naměřil otevírací tlak přetlakového ventilu 3.5 baru.

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, 15 December, 2022 01:12
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: teplota sucheho ladu v krabici

Když přišla řeč na Sodastream...
Nevíte, jaký je v té platové flašce po 3 zmáčknutích tlak?
Amatérské zdroje na Internetu píšou o 10 barech. To se mi zdá skoro dost málo na to, jak rychle to nasytí vodu.
Já tam tlačím 7 barů a musím s tou PETkou chvíli štěrkat, abych to CO2 pohltil.

Jestli se nepletu, tak v tom Sodastreamu ani není redukčák. Jsou tam jenom přetlakové ventily a spoléhá se na to, že tlakování probíhá pomalu, takže i tlak v té plastové flašce stoupá pomalu, a případně to vyřeší přetlakáč.

Zvažuju, že bych si koupil Sodastream a napojil to přímo na velkou 6kg
CO2 flašku.
Ale pokud do vody jde jen 10 bar, tak bych tam mohl dát mezi to i nějaký redukčák a nastavit ho na třeba na 12 bar. Pak to přece jen bude trochu bezpečnější než tam hadicí pouštět celých cca 55-60 bar.

Neprovozujete to tak prosím někdo?

Díky.
PL