teplota sucheho ladu v krabici

Čtvrtek Prosinec 15 06:02:36 CET 2022

Neni vtip v tom, ze do vody se nepousti plynna faze? Trubicka vede
kousek pod hladinu a nasyti to opravdu rychle. Tlak bych si tipnul
podstatne mensi nez to odfoukne, pri oddeani plne lahve to zas tak moc
nezasyci, kdyby tam bylo 10 Baru, tak mi to pri tom prumeru hrdla asi
urve ruku (mame tu nacvakavaci variantu, nesroubovaci)