teplota sucheho ladu v krabici

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 08:30:50 CET 2022

Nám před lety taky bouchla ta skleněná sifonová láhev, obalená kovovou
síťkou. Síťka se neprotrhla,ale velká část střepů proletěla , takže se
zmenšily a uklízeli jsme to  celé odpoledne. Drobné střepy byly úplně všude.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

st 14. 12. 2022 v 23:28 odesílatel Radek Benedikt <benedikt na lphard.cz>