Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 15 11:12:18 CET 2022

Primarni duvod proc jsme srovnani delali bylo nase interni srovnani jak si
oproti konkurenci stojime. Zverejnovani hodnot o konkurenci je osemetne,
uplne netouzim po tom travit potom cas tim ze budu nekomu prokazovat jak
jsme dospeli zrovna k tomuto cislu a navic na vzorku ktery neprezil. Na to
bych tech vzorku musel otestovat vetsi mnozstvi, idealne z ruznych serii
atd. coz si snadno zajistim pro soucastky z nasi produkce ale obtizne pro
konkurencni vyrobky. Nicmene zde jak jsem pochopil mame / nebo mit budeme /
oficialniho dovozce, jiste ma moznosti i zajem se ujistit zda to co prodava
splnuje parametry ktere v dokumentaci spolu s vyrobcem slibuje.

Az bude cas tak se podivam jake informace lze pripadne zpublikovat, ale v
predvanocnim shonu se mi tim nechce travit cas :) .

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------