Re: ARMy Geehy oficiálně v Česku

wek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 14 20:32:10 CET 2022

Pripajam sa. Aj ked chapem uskalia publikovania cisiel v tomto pripade, bolo by mile aspon nieco vediet.

Inak som si myslel, ze tie cinske  vidiecke firmy priamociaro vyuzivaju knowhow fabov aj v takej veci ako je ESD, a teda som necakal ze tam bude nejaky zadrhel.

V tejto suvislosti by mohlo byt zaujimave poznat aj ine nedigitalne veci ako su leakage, spotreba, a vlastnosti FLASH. Ale chapem ze to by bol rozsiahlejsi projekt.

A to, ze ako tieto veci ovplyvnia pohlad zakaznikov a buducnost ST, tak to je na dlhu pivnu debatu... :-)

wek