ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Prosinec 13 20:38:24 CET 2022

To nebylo těžké najít; dev doc to dala na druhý dotaz.

Pokud tu informaci má dostat tvůj javascript, tak hlavně nesmí přijít o
život. To se někdy řešilo tak, že si člověk otevřel stránku z lokálu,
která udělala jeden frame o velikosti 100% a do toho frame vetknula to
vlastní stránku. Ale takhle se to dělalo "dávno", dnes by se to asi
řešilo spíš tak, že si otevřeš tu vzdálenou stránku jako data a budeš jí
zobrazovat v tom vizuálním okně jako to dělají html editory. Ale to se
mi nechce hledat.