ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 13 20:30:05 CET 2022

On Tue, 13 Dec 2022, Miroslav Mraz wrote:

> Pořád si myslím, že je lepší si pod Qt napsat vlastní prohlížeč, který tohle
> umí vyřešit korektněji. Tedy stránku stáhne vlastní třídou, a pokud se
> povede, předhodí jí jádru. Dal jsem to do přílohy, sice to už není jen těch
> 10 řádek, ale ani tak to není velké (77 řádek). V souboru index.html je
> popsáno, jak to nainstalovat a je tam i ukázáno jak javascriptem dát
> uživateli vědět, že se reload nepovedl (není to však nutné). Pokud má tazatel
> dost místa na disku a stejnou verzi Ubuntu jako já, je to práce na pár minut
> (i když to Qt se bude stahovat a instalovat podstatně déle).

> [...]

Mozna uz to tu padlo, ale napadlo mne jeste jedno reseni - wget-em
periodicky stahovat obsah webove strany na lokal (umi rekurzi i
relativizaci absolutnich linku) a v prohlizeci zobrazovat lokalni
webovou stranku. Bud primo z filesystemu (ale nevim jak v tom pripade
funguje refresh) nebo si tam spustit webserver a zobrazovat jim ten
web stazeny wgetem do adresare. Prohlizec pak otevirat na localhost.

Pak to bude zobrazovat posledni stazenou verzi stranky i pri vypadku
site.