ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Prosinec 13 18:25:20 CET 2022

Tak jsem se k tomu ještě vrátil. Ta vaše informace by se dala využít,
muselo to dát dost práce jí vyhrabat, všechna čest. Ale jen potvrzuje,
že problém je v tom jádře. Celé dopoledne jsem hledal, jak to udělat v
javascriptu, aby se na tu chybovou stránku prohlížeč nedostával a v
případě nedostupnosti serveru zůstal na požadované stránce. Buď se
neumím zeptat, nebo to fakt nejde. Informaci o nedostupnosti serveru
musí jádro získat, ale jestli umí probublat až do javascriptu jako
nějaký event, to se mi nepodařilo zjistit. Ale editovat tu chybovou
stránku je takové divoké, připadá mi to jako rovnák na ohýbák.

Pořád si myslím, že je lepší si pod Qt napsat vlastní prohlížeč, který
tohle umí vyřešit korektněji. Tedy stránku stáhne vlastní třídou, a
pokud se povede, předhodí jí jádru. Dal jsem to do přílohy, sice to už
není jen těch 10 řádek, ale ani tak to není velké (77 řádek). V souboru
index.html je popsáno, jak to nainstalovat a je tam i ukázáno jak
javascriptem dát uživateli vědět, že se reload nepovedl (není to však
nutné). Pokud má tazatel dost místa na disku a stejnou verzi Ubuntu jako
já, je to práce na pár minut (i když to Qt se bude stahovat a instalovat
podstatně déle).

Mrazík