ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Prosinec 12 18:18:11 CET 2022

Tak né že bych byl úplně odborník na prohlížeče, ale nečekáš snad, že ta
chybová hláška pochází z kódu?
Například ve firefoxu hledáme soubor "omni.ja" (
/usr/lib/firefox/omni.ja), který je jako náhodou *.zip, který jako
náhodou obsahuje soubor netError.xhtml a ten obsahuje tu stránku. Takže
dát do ně nějaký refresh header není zase moc raketová věda.
Trochu si myslím, že ostatní browsery na tom nebudou jinak, jen jsem to
neměl pořebu číst. Ale odhaduji, že "zjednodušené chybové hlášky" z
exploreru, budou velkým zdrojem informací.