ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 12 17:29:30 CET 2022

Není potřeba ani javascript. Stačí přidat na stránku do <head> něco jako
Neřeší to problém s unable to connect. Z pohledu programátora je to
logické, prohlížeč musí nějak dát vědět, že je server nedostupný.
Pokud vadí, že prohlížeč po vás chce nějakou manuální akci, když server
vypadne, nedá se s tím nic moc dělat, to je věc jádra a pochybuji, že to
půjde nějak nastavit.

Co by šlo je napsat skript, který stránku periodicky stahuje (wget,
curl), lokálně uloží a zobrazujete to co je na lokálu. To mi připadá
hodně divoké. Ale k tomu máme málo informací, nevíme co přesně vlastně
chcete zobrazovat, jaký máte přístup k tomu serveru atd.

Dneska se dají pro zobrazení dynamických procesů použít technologie jako
je websocket ve spojení s javascriptem - v podstatě to jede v reálném
čase a chyby spojení se dají korektně ošetřit. To ale vyžaduje podporu
serveru - pro daný proces si ho musíte napsat (a spustit na adrese,
která je dostupná ve vaší síti). Web se hodně změnil, dá se v něm udělat
ledacos, ale chce to umět. Já web moc neumím, možná je tu někdo kdo to
dělá rutinně, takže ví co je vhodné a co ne, ale zase ti webaři mají
zažité technologie na které se snaží napasovat vše, takže když dáme
hlavy dohromady, něco zplodíme.

Mrazík