teplota sucheho ladu v krabici

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 12 14:17:08 CET 2022

Protože pravidelně děláme výbuchy 0,5l PETek se suchým ledem a vodou,
tak jsem si všiml, že se vlastnosti PETek v průběhu let mění. Čím
novější, tím tenčí stěny. Původně se delší dobu nic viditelného nedělo,
jen vrzal přebal a pak velká rána, teď se zpravidla začne nafukovat a
bouchne až je z ní skoro koule. A rána je menší. Tipuju že 0,5 MPa
většina současných nevydrží.
Můžu to v případě zájmu testnout kompresorem:-)

PH