teplota sucheho ladu v krabici

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 12 14:56:38 CET 2022

No je to tak 3 roky zpátky, 0.5l od Pepsi trojný bod CO2 vydržely
všechny. Ale stačí, aby byla někde trochu škráblá a víc už nevydrží. Asi
záleží na tom z čeho to vlastně vyrábějí, ta jedna fakt nevybuchla.
Je dost možné, že CO2 částečně někudy utekl nebo na to nesvítilo
sluníčko, nevím. Chtěli jsme pozorovat opalescenci v kritickém bodě, ale
báli jsme se k tomu přiblížit, rána z toho připomíná vojenský dělobuch.

To léto byli rekreanti v kempu fakt vystrašení. Byla tam paní z
kriminálky, ta nad námi jen kroutila hlavou a neustále opakovala, že má
dovolenou a nic nevidí a nic neslyší. Vyráběli jsme i HMTD, protože tam
byla servírka alkoholička a rodiče poslali jejího bratra, aby jí hlídal.
Bohužel neposlali nikoho, aby hlídal toho bratra. A ten si stěžoval, že
se už nic nesežene, aby to šlo vyrobit. Tak jsem to všechno koupil ve
vesnickém obchodě a už se jelo. Zřejmě by došlo i na DAP, ale bylo to o
žních a místní farmářka nebyla ochotná objednat dusičnan amonný z
Běloruska, měla moc práce. A to vše jsme prováděli s kamarádem z
dětství, kterého jsem tam náhodou potkat po 40 letech, ve věku 60 let
víceméně zhulení trávou. Ani se nedivím, že to lidi děsilo.

Proč tam dáváte tu vodu - má to nějaké vedlejší efekty ?

Mrazík