ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 11 19:16:31 CET 2022

To už mi přijde skoro jako drzost, napsat jednoduchý prohlížeč na 10
řádků.  ;-)
Škoda, že je instalace toho vývojového prostředí Qt tak šíleně nenažraná.
Jak velký je pak prosím ten výsledný program plus příslušné Qt knihovny?
Předpokládejme, že na systému nejsou knihovny nainstalované.

To by se pak dalo asi spustit nad čistým X, bez správce oken a
samozřejmě bez desktopu.
Pak by celý ten Linux byl malý a rychle startující.
A pokud by se ještě na pozadí spustil nějaký dohledový script s
periodicky volaným wget,
který by monitoroval změny, tak by to mohlo opravdu elegantní řešení.

PL