ubuntu - kiosk mode - Intel compute stick

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Prosinec 11 17:57:22 CET 2022

A co na to jít z druhé strany - pokud máte tu webovou stránku pod
kontrolou, asi by jí šlo upravit tak, aby se o refresh postarala sama.
Javascript dokáže ledacos a poměrně jednoduše. Ale k tomu je málo
informací, takže možná je to jen plácnutí do vody.

Vidím, že preferujete hotová řešení, takže udělat si vlastní browser v
tom Qt (viz můj minulý příspěvek v tt. vlákně) pro vás bude asi
neprůchodné, ale věřte, že takhle lze naprogramovat dost libovolné
chování, jen to nebude 10 řádek kódu, ale odhadem se to na konec
rozroste na několik set řádek, protože to tak obvykle bývá. Ale i tak to
odhaduji na méně práce (a času) než hledat po webu něco hotového. Zase
na druhou stranu by to nemuselo být zcela licenčně čisté. V každém
případě máte na výběr.

Mrazík