Re: [OT] Re: fotky z WhatsApp do pocitace - reakce staré konzervy

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Prosinec 9 09:55:18 CET 2022

Z mobilu pouzivam prenos na sietove disky program FE File Explorer
(podla mna najlepsi file manager na android), vie to aj SMB, tlaci to
tam po 2.4 okolo 5megabajtov/s, vie zo seba spravit aj FTP, takze sa z
PC pripojite cez wifi do FS mobilu a tahate co chcete.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.