Re: [OT] Re: fotky z WhatsApp do pocitace - reakce staré konzervy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 8 20:24:51 CET 2022

Mně to po USB celkem švihá. Samsung A52s 5G.
Docela šikovná aplikace je (podle mě) AndSMB. Ta udělá z toho telefonu
SMB klienta a dá se tak připojit do libovolné Windows sítě.
Takže pak už je z toho celkem použitelný systém.
Je to ale po tom WiFi dost pomalé (aspoň u mě). Pomalejší než po USB.
Zato mnohem komfortnější.

PL