Re: [OT] Re: fotky z WhatsApp do pocitace - reakce staré konzervy

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 8 20:09:24 CET 2022

teda zrovna u mobilu je ten prenos po kabelu celkem tragedie. proste
pomale atd. i bezne fotky co cvakam pri foceni nejakeho testovaciho
postupu, jsem rad, ze mi padaj po wifi primo do pc, kde hned vidim
nahledy a muzu treba fotit znova atd. pripojovat kabel by byla hruza.
no a "vacap" mam taky na pc , abych na to vubec videl a mohl pohodle
pracovat. ted jsem nasel v krabici muj posledni nepatlanej telefen nokia
E51 a to je nadhera. kdyby to slo, chci zase telefon na telefonovani a
nejakej dokumentacni prostredek, co bude on-line. ze je to dneska jen v
mobilu je proste fakt.
zrovna jsem kupoval novej mobil, do zasoby. je to starsi model samsung
S10e. je malej a ma dobrej fotak s komeru az 960fps, abych mohl tocit
video, jak se obrabi/delaj piliny :-). jeste si necuchnul k zadnemu
uctu, ale uz je on-line a bezi mi tam sdileni slozky s fotkama, bez
cloudu, jen pres ftp. mozna nakonec bude jen jako on-line fotak a
kamera, konecne :-) a ma bezdratove nabijeni, taky fajn.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín