Re: [OT] Re: fotky z WhatsApp do pocitace - reakce staré konzervy

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Prosinec 9 11:41:54 CET 2022

Ja na Androidu pouzivam FolderSync
https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.tacit.android.foldersync.lite&hl=cs&gl=US
Staci ta bezplatna verze.

Nastavim si adresar v mobilu a na vzdalenem serveru a FolderSync je
rucne po mem kliknuti, nebo pravidelne synchronizuje. A umi jak
jednosmerne, tak obousmerne.
Umi ohromne mnozstvi protokolu:
https://www.tacit.dk/foldersync#providers-supported (vcetne FTP, SFTP,
SMB, S3).