PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Středa Prosinec 7 11:44:37 CET 2022

A nezapnul jste v Biosu virtualizaci až po nainstalování systému ? Mám
pocit že se virtualicace musí zapnout dřív než instalujete systém. Ale
krk za to nedám :-).

     Martin.