PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 7 11:56:31 CET 2022

tak to se uz nikdo nedozvi :-) pc bylo syna a pak jsem ho zdedil ja.
puvodne urcite win7/pro a az pak win10/pro.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín