PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 7 09:51:15 CET 2022

!!! HURAAA !!! diky ! uz to jedeee ! :-)
neco se instalovalo, resetovalo a trefa.
virtualizace sviti "povoleno"
parada.
no a pak se divte, ze si sem pise clovek pro radu, ikdyz zapomene, jak
si zavazat tkanicky. zivot je kratkej :-)
jeste jednou diky.
stav zatrzitek na printscreenu.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.