PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Prosinec 6 18:24:23 CET 2022

Měl jsem stejný problém. Viník byl Avast který začal používat
virtualizaci a zablokoval ji tak pro další programy. V Avastu tuto
"milou" vlastnost lze vypnout a virtualbox pak funguje. Počítám že něco
podobného můžou dělat i jiné antiviry.

     Martin.