PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 6 16:21:44 CET 2022

v nabidce system - akcelerace, mam na vyber v polozce "rozhrani
paravirtualizace: none, vychozi,zastarale, minimalni, hyper-v a kvm. at
dam cokoliv, porad je "ok" pro potvrzeni zmeny zasedle.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín