PC: VM virtualbox, nejde nastavit typ akcelerace = nelze spustit vm virtual pc ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 6 19:09:43 CET 2022

v pc jsou jen win10 + defender. pred nedavnem jeste kaspersky. myslim ze
uz jsem se o napravu uz jednou pokousel a pak to odlozil. ted uz je to
ale nutne zprovoznit :-)
tam kde to drive chodilo, postupne cca 3-4 pc nikdy problem nebyl. ale
to byly notasy  + jedna dell pracovni stanice, kde asi podpora
virtualizace byla maximalni.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.