Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 4 22:01:39 CET 2022

Elektronické čerpadlo by se mi líbilo nejvíc.
To jsem psal už ve svém prvním postu.
Jenže moje čerpadlo je integrování do kotle a má příruby speciálně tvarované
a přímo navázané na 3-cestný ventil a další součásti kotle.
To je to základní neštěstí, že nemůžu jednoduše přejít na jiný typ čerpadla.

PL