PicKit3 - ICSP na 3.3V MCU

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Prosinec 1 21:24:52 CET 2022

Andrej, odpoveď nájdeš v schéme PICKit-u 3
(https://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/51795B.pdfalebo
http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/52116a.pdf), prípadne
pomôže https://www.diodes.com/assets/Datasheets/74LVC1T45.pdf
Platí to samozrejme pre originál PICKit3, čo všetko urobil autor
čínskeho klonu v rámci cenovej optimalizácie treba skontrolovať.
robo

PS: Viackrát sa mi stalo, že som PIC napájaný 3V3, naprogramovaný pri
tomto napätí, nebol schopný zmazať/preprogramovať pri 3V3, pomohlo až
vybratie a zmazanie pri napájaní 5V, išlo o staršie rady PIC16F..., bolo
jedno, či som použil originál alebo klon PK3, bližšie info si nepamätám.
r.

Dňa 29. 11. 2022 o 17:42 Jan Waclawek napísal(a):