ot: pc hw: zamena ssd SATA hdd za kombinaci karta Pci-e 4x + nvme HDD bude nejaky vyraznejsi benefit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 1 05:22:40 CET 2022

moje zjednodussene parametry vyberu ssd. zaruka 5let, vyssi udavana
zivotnost v podobne rade od vyrobce(ted treba 1200TBW) a kapacita
idealne na 2/3 potrebne.
a samozrejme pravidelne zalohovat. vic toho asi clovek udelat nemuze.
takze nakonec koupim samsung, vetsinou drazsi na system a crucial na
"decko" s vetsi kapacitou o neco levnejsi. posledni ssd co mi umrelo
bylo jeste 2,5" PATA do notasu co jeste skutecne Txx IBM.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín