PicKit3 - ICSP na 3.3V MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 6 09:54:53 CET 2022

[preposielam]

Ahoj,
schemu som skontroloval a napajanie tych budicov ide priamo na napajanie
aplikacie. Takze by to programovanie na 3V3 malo ist. Plati pre original
PicKit3.

Pre mna zaujimavejsie je to PS. Nasiel som dokumenty 39025f.pdf a
30277d.pdf , podla ktorych by to malo ist programovat a mazat aj pri 3V3,
avsak treba pouzit iny algorytmus programovania. Pri 3V3 je obmedzena sada
programovacich prikazov. Neviem, ci ten algorytmus vie aj PK3, ale aj v
nom sa aktualizuje software pre programovanie, tak snad bude posledna
verzia fungovat aj na 3V3. Najskor si urobim nejaku univerzalku na
programovanie a vyskusam to.

Velmi pekne dakujem za pomoc a info.

A.

Andrej, odpoveď nájdeš v schéme PICKit-u 3
(https://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/51795B.pdfalebo
http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/52116a.pdf), prípadne
pomôže https://www.diodes.com/assets/Datasheets/74LVC1T45.pdf
Platí to samozrejme pre originál PICKit3, čo všetko urobil autor
čínskeho klonu v rámci cenovej optimalizácie treba skontrolovať.
robo

PS: Viackrát sa mi stalo, že som PIC napájaný 3V3, naprogramovaný pri
tomto napätí, nebol schopný zmazať/preprogramovať pri 3V3, pomohlo až
vybratie a zmazanie pri napájaní 5V, išlo o staršie rady PIC16F..., bolo
jedno, či som použil originál alebo klon PK3, bližšie info si nepamätám.
r.