OT - Farnell a karty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 31 22:54:20 CEST 2022

Nie, nie, to *je* presne. Mne *presne* toto povedali v banke: s kartou typu
X su vsetky internetove platby 3DS.

Vlastne inak to pre mna ani nedava zmysel, podstata toho 3DS pre mna ako
zakaznika je, ze mam istotu, ze bez mojej autorizacie ziadna platba
neprebehne. Je mi uplne fuk, ze sa da ta platba reklamovat atd.

No a ukazuje sa teda, ze je to vlastne uplne inak a ten 3DS nie je ochrana
mna ale ochrana predavajuceho (a samozrejme ochrana banky (znova pod
bankou rozumiem cely komplex)).

Plus ma teda v banke oklamali. Nie som prekvapeny; vlastne celu diskusiu
som zacal slovami, ze banky su jedny z najnedoveryhodnejsich organizacii,
robia si co chcu a prechadza im to.

wek

PS. Ako tak pozeram na internete, tak to 3DS znamena vela roznych veci
ktore sa menia v priestore aj case a teda nikto nevie v danej situacii
presne co to je. A detaily... dekuji, jiz jsem blil.