OT - Farnell a karty

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 31 18:57:30 CEST 2022

Ahoj,

nerad vás ruším od koloběžek, ale možná by vás zajímalo něco o Farnellu. Začátkem měsíce jsem tam objednával jednu licenci, dodání elektronicky. Cena 3 tisíce. Objednávka proběhla, autorizace 3D Secure na částku 3 tisíce Kč. Když po nějaké době přišla faktura, byla vyšší o necelou pětistovku jako dopravné. Koukl jsem se do autorizací a tam byla ještě visící autorizace na 3 tisíce. Napsal jsem ji, ať fakturu opraví. Za několik dnů poslali další doklad, zápornou fakturu. Mínus ta necelá pětistovka. Jenže za další dva dny přišla ta částka i jako vrácená na účet. Tak jsem si řekl, co je to za blbce, že to budu muset řešit. No a teď ta zajímavost. Zrovna jsem jim chtěl psát, že mi to poslali navíc a nějak jim to chci vrátit. Ale nedalo mi to a znovu koukám na účet. A hledám tu transakci 3 tisíce na výpisu. A co nevidím. Ono odešlo těch skoro 3,5 tisíce. Takže já jsem přes 3D Secure autorizoval 3 tisíce a oni si vzali 3,5 tisíce. Jak je tohle vůbec možné? Tedy jsem napsal tento dotaz do své banky. Ale tím pádem to je pěkný bordel, pokud se toto děje. Hustý, co?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem