Propojovaci kabely na akumulatory

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Srpen 31 13:37:37 CEST 2022

Dobry den

nevite jestli nekdo neprodava kabely na propojeni vice 12V akumulatoru
paralelne. Mam menic ktery pri ztrate napajeni pracuje z 12V aku a chtel
bych mu pripojit paralelene vetsi mnozstvi klasickych 7Ah gelovych aku
co se davaji do UPS.

Hodil by se mi svazek kde by byly kabliky zakoncene fastony pro napojeni
na jednotlive aku a u plus pripojeni idealne integrovane pouzdro na auto
pojistku. Svazek techle kablelu od aku by se pak v nejake spojovaci
svorkovnici propojil na tlustsi kablik ktery by se pripojil na menic.

Takovou kabelovou "kocku" v cervene a cerne barve a u cervene pojistky.

Nechce se mi to delat kdyby to bylo nekde k mani hotove..