Canon LBP7010

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Srpen 31 14:41:11 CEST 2022

To je to co jsem napsal, v té paměti je celý token a ne jen jedno číslo. Tedy já si optimisticky myslím, že je to token a ne jen číslo vykoupané v soli. Každopádně je to zakryptované privátním klíčem té tiskárny, nebo výrobce.
Proto se to "omlazuje" tak, že si okopíruješ celej obsah a pak tam zase celej obsah vrátíš a nesnažíš se pochopit, co to znamená.
V ideálním případě si kopii uděláš na novém válci.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Aleš Filip <nostromo na khnet.info>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 31. 8. 2022 12:57:23
Předmět: Re: Canon LBP7010

      Dobrý den,

      Já jsem "resetoval" čipy Canon válců, kde byla klasická i2c 1k
      eeprom. Měl jsem to připojené k arduinu, a snažil jsem se snížit
      počet najetých kopií. Bohužel ta eeprom byla zaplněná do poloviny
      údaji o kalibraci, nastaveném napětí, apod. Metoda načíst, vložit
      do stroje, udělat kopii, znovu načíst a porovnat tedy nefungovala.
      Během té jedné kopie se změnilo tolik hodnot, že v podstatě nešlo
      vysledovat, které číslo je počet kopií. Měnit něco metodou
      pokus-omyl končilo buď tím, že se počet kopií nesnížil, a v
      některých případech to dokonce hlásilo, že je válec vadný. Takže
      jediná možnost byle načíst obsah z válce, který měl málo najeto, a
      zapsat to do válce, u kterého jsem to chtěl změnit. To fungovalo.

      S pozdravem,

      --
 Aleš Filip
 Kutná Hora