Canon LBP7010

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Srpen 31 12:56:57 CEST 2022

Dobrý den,

Já jsem "resetoval" čipy Canon válců, kde byla klasická i2c 1k eeprom.
Měl jsem to připojené k arduinu, a snažil jsem se snížit počet najetých
kopií. Bohužel ta eeprom byla zaplněná do poloviny údaji o kalibraci,
nastaveném napětí, apod. Metoda načíst, vložit do stroje, udělat kopii,
znovu načíst a porovnat tedy nefungovala. Během té jedné kopie se
změnilo tolik hodnot, že v podstatě nešlo vysledovat, které číslo je
počet kopií. Měnit něco metodou pokus-omyl končilo buď tím, že se počet
kopií nesnížil, a v některých případech to dokonce hlásilo, že je válec
vadný. Takže jediná možnost byle načíst obsah z válce, který měl málo
najeto, a zapsat to do válce, u kterého jsem to chtěl změnit. To fungovalo.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora