OT - Farnell a karty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 31 19:28:34 CEST 2022

S farnellom ako takym toto s najvacsou pravdepodobnostou nema nic spolocne.

Predpokladam, ze niekde v drobnych pismenkach na osemnastej strane zmluvy
banky s kartovou spolocnostou (ktoru si akceptoval podpisom zmluvy kde sa
to pise na osmej strane dole v poznamke) je nieco takze ze dopravne a
balne je sucast autorizacie.

Chodim na nemenovanu benzinku kde sa da platit kartou. Najprv to fungovalo
tak, ze som zaplatil kartou ciastku X, natankoval za Y<X, z banky mi
prisla sprava ze som minul X a v mesacnom vypise sa mi objavilo len Y
(nechodim do banky dost casto aby som tam videl nejake rezervovane a ine
polozky).

Asi pred dvomi rokmi sa to bez akehokolvek vonkajsieho varovania zmenilo:
banka si stiahne X, pride mi sprava, potom si stiahne Y, pride mi sprava,
a potom mi banka kreditne X, pride mi sprava, vo vypise je stale len Y.

Je to divne, ale banky, ktore su spolocnosti zalozene na dovere, sa
spravaju systematicky nedoveryhodne (to sa netyka len kariet, ale takmer
vsetkeho co robia, hodiny by som vedel rozpravat, a to ja s bankami takmer
vobec nic neriesim).

Prechadza im to, nikto to neriesi. Je otazne, co z toho je pricina a co
nasledok.

wek