Re: OT Elektrokoloběžky

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Úterý Srpen 30 17:29:59 CEST 2022

Plně souhlasím.
Teď na dovolené jsme jezdili na kole po malých silničkách a aby bylo možné
dodržet předepsanou vzdálenost, musel bych s kolem jet mimo vozovku,
nebo auto jet pangejtem.

Kdyby místo stále utahované represe věnovali víc snahy osvětě, jsem
přesvědčen že by to zabralo lépe.

Příkad - záchranářská ulička. Jedeme na chalupu, zácpa na okruhu a
auta zcela nezvykle zastavují tak aby zůstala ulička. Aha - o den
předtím byl na iDnesu o tom článek. A všichni si kupodivu vzpomněli.

Tomáš