Re: OT Elektrokoloběžky

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 30 21:13:18 CEST 2022

Já hlavně nerozumím tomu, proč je tam striktně nějaká hodnota, která se
absolutně nedá změřit. A to ani kdyby jelo policejní auto s kamerou za
cyklistou a předjíždějícím autem tak se nedá PŘESNĚ změřit ten rozestup
a podle mě to každý právník u soudu sejme.

Takovéhle stanovování nesmyslných nevymahatelných hodnot je hrozná
plevel v právním řádu.

Petr