Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Srpen 29 17:42:50 CEST 2022

jeste bych se zeptal na typ/znacku toho cidla/cidel. ja planoval detekci
kamerou, coz pri tech efektech, co se pri zatapeni dejou, by bylo v
pohode. jeden ze sousedu zatapi v drevokotli snad nejak automaticky
spiralou a je to fakt husty, co leze z komina, dokud se ten kotel
nerozhori.
diky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.